Šablona pro responzivní reklamy

Stále oblíbenějším formátem jsou responzivní formáty. Jsou přizpůsobitelné takřka všem používaným rozměrům a jsou velmi snadné k přípravě. Oba systémy (Sklik, Google Ads) mají obdobné požadavky na podklady.

I přesto, že je příprava velmi snadná, jsem připravil soubor, který ji ještě ulehčí.

O šabloně

Jedná se o soubor .psd s přednastavenými velikostmi pro přípravu grafiky tak, aby splňovala požadavky obou systémů.

Díky této šabloně připravíte obrázek 1,91:1, obrázek 1:1, logo 4:1 i logo 1:1. Soubor obsahuje i několik zjednodušených náhledů vybraných formátů k zobrazení.

Jak soubory editovat?

Šablona je v souboru *.psd a editovat tedy jde v jakémkoliv programu, který s tímto typem souborů pracuje. Z placených např. Adobe Photoshop či zdarma on-line bez jakékoliv instalace například nástrojem photopea.com

Přehled verzí

Jedná se o první verzi šablony. Předpokládám však její budoucí úpravy podle aktuálních požadavků na velikosti a snadnější používání. Pokud si soubor zakoupíte, jsou pro vás veškeré vylepšení zdarma.

Jsi 400. čtenář tohoto článku. Díky.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 30 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..